domingo, 19 de octubre de 2008


The Dress

"It really is lovely" he said with a sad tone in his voice.

"Thanks" she replied, "It was my mother´s”.

Her tone seemed to be casual and relaxed but it bore a deep reservoir of feelings; a sprinkle of pitty diluted in affection.

Although her voice didn´t show it, her eyes told him everything he needed to know. He smiled as he felt something tearing inside him.

He turned around, let the smile wash off of his face and started walking; the heaviness in his chest was normal. He decided, this time, not to concern himself with the idea that it might never disapear.

-

3 comentarios:

momo dijo...

:)

y el vestido.. verde.
(creo que una vez tre escuche comentar que te gustaba cómo le queda la vestimenta verde a las mujeres)
un abrazo, tomi

Luly dijo...

Que lindo! me gusto mucho.
Creo que siempre te firmo lo mismo, pero es que me gusta lo que escribis...

El vestido de la foto me hizo acordar a mi vestido de la fiesta de egresados..

Besotes

Anya dijo...

como, pero como como COMO te envidio la manera que tenes de escribir en ingles. envidia sana, por supuesto, porque ME ENCANTA :)

un beso enorme tom, nos veremos pronto!