miércoles, 18 de febrero de 2009

All the way down


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



X- When was the last time you saw the ocean?

David- Years ago.

X- Do you miss it?

David-
No, not really, sometimes I close my eyes and I can almost taste the salty air, it always brings me up.

X- When was the last time you saw the sun?

David- Minutes ago.

X- Do you miss it?

David- No, not really, I know it´ll be there when I go back outside, some things you can depend on.

X- When was the last time you saw the rain?

David- Days ago.

X- Do you miss it?

David- A little bit, I always write when it´s raining, I guess I like to imagine that every drop is a word and I just have to spot them before they hit the ground.

X- And when was the last time you saw me, David? Do you remember?

David- Yes. My father had just died. I supose I needed someone to talk to, a friend.

X- Have you missed me?

David- You wouldn´t believe how much.

X- And why do you think I´m here now?

David- Maybe because of what I did.

X- And what exactly have you done?

David- What everyone feared I would do, what everyone knew I would do, at some point.

X- And how do you feel? Tell me how does it feel David?

David- It feels...

X- Tell me David, I want to hear it

David- My sister thought I was fine, everybody though I was fine...

X
- David, I want to hear you say it

David- Just because I kept on smiling, for a while there, everybody thought I was fine...

X- How...does...it...feel...David?

David- It feels...

X- Yes?

David- It feels...

X- Say it

David- Warm.

6 comentarios:

D dijo...

X- Warm?
David- Yes. Worm.

momo dijo...

jajajaja

che, el efecto del claro de luna a la lectura, es terrible.
al principio era como dulce.. y depsués se iba haciendo un poo tétrica. tanto la lectura como el tema.

pero increible cómo me lográs que uno entre en la situación.
un beso, tom

Leo dijo...

¿De dónde es esto?

Hogenheim dijo...

Leo: El tema es "Claro de Luna" de Beethoven, el texto es de mi autoría.

Anya dijo...

bueno... a mi tb me gusta ese tema, cuando recién empecé a escucharlo dije "nooo q groso!" yyy desp me acordé xq no lo escucho muy seguido... gives me the creeps jeje se torna muy trágico el asunto xD


el texto es como dice noe: posta entrás tanto en la situación que parece imposible desligarse cuando se termina, muy muy bueno (aunq todavía no estoy segura de haberlo entendido bien, pero supongo que la idea es que se interprete de muchas formas, no? :P)



btw, me ENCANTÓ lo que dijiste sobre la lluvia y las palabras

besote!

MiCoCoLeMbA dijo...

me quedé con la boca abierta, sin poder sacar mis ojos de la pantalla...

exquisito, como siempre...

y muy bueno, posta, el efecto tétrico que le da la música...

ah!! y me mató el comment de D jajajaja...

besotes!!