miércoles, 14 de abril de 2010

Mystified




VII

It was difficult to calculate it´s size due to the position it was in, but the bird suddenly streched it´s wings and, as the sun shinned through it´s feathers, she felt the colors moving upon her face in the dancing light. The sheer sight of the majestic animal was enough to erase the feelings that, up until that moment, had possesed her.
The creature folded up it´s wings and turned it´s head to her. It was like nothing she had ever encountered before, the light that bounced off the bird´s feathers seemed to be affected by them in some way which created a glow, almost an aura around them. She smiled as she bathed in the glow and a single tear run trough her cheek. The bird extended it´s wings one more time and disapeared into the forest. And alltough it was gone she could still feel the light inside her. And so she stayed there, sitting on the ground. Smiling. Crying. Mystified.

 The End

3 comentarios:

Hogenheim dijo...

Y bueno, aunque yo sea el único que leyó todas las entregas es la "serie" mas larga que hice, me gustó =)

andy dijo...

no sos el unico :)

estuvo lindo... como para olvidarse de la realidad por unos minutos y meterse en ese bosque, respirar y refrescar un poco la mente...

Anya dijo...

No se si iras a leer este post despues de tanto tiempo, pero da lo mismo, te comento igual porque me ENCANTO y porque la forma que tenes de describir sensaciones es tremenda!!

Me hizo acordar mucho a cuando era chica y con mi familia cada tanto nos ibamos a visitar algun salto o reserva natural, y yo me mandaba sola entre el follaje o empezaba a buscar caminitos en medio del monte, y si no los encontraba me los inventaba... y cuando estas solo ante la fuerza de la naturaleza realmente te asusta cualquier ruido, es todo tan imponente! y lo mejor de todo es descubrir que ese ruido "amenazador" lo hace nada menos que un hermoso pajaro :)

en fin, it brought back precious childhood memories... so thanks for the trip :P